Re: Maxtor Diamond Max 9 160 GB vs WDC JB1600

Autor: Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 13:35:57 MET

> Kolejny tsfaniak... Człowieku, z takim podejściem to WSNR...
KURWA DOŚĆ !!!
Jak ty smiesz mi coś pisac na temat mojej uczciwości !
Za kogo ty sie masz ??? Znasz mnie ? Uważasz ze jak ktos wymienia dysk
samochód zanim mu gwarancja minie to od razu
"cfaniakuje" ?? (co to za słowo ?). Czy spotkałeś sie z kims kto na przykład
potrzebuje miejsca i wymienia dyski jak mu sie zapełnią a
nie wymienia bo bedzie oszukiwał kogos ?? Moze na złodzieju czapka gore ?
Może to ty masz coś na sumieniu ? Jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj
- dodatkowo na nie na temat - watek jest odnośnie tego który dysk ma lepsze
parametry i jest bardziej "user-friendly". A gwarancja jakoś specjalnie mnie
nie obchodzi dlatego że i tak jeśli dysk sie zepsuje to kupie sobie od razu
nowy a nie bede czekał 3 tygodnie aż mi łaskawie producent zrobi ekspertyze
i łaskawie
przyzna prawo do wymiany gwarancyjnej.
REASUMUJĄC - Jeśli nie masz nic do powiedzenia na dany temat TO SIE PO
PROSTU ZAMKNIJ !
PS.
Sorry za brzydkie słowa ale mnie krew zalewa jak mi ktos imputuje takie
cos...