Stary Asrock

Autor: Demochevsky <zuk_at_netland.gda.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 12:39:45 MET

Witam. Ostatnio sprawilem sobie nowa karte graficzna Gecube 9550XT i zaczely
sie problemy. Niemal wszystkie gry wieszaja sie po uplywie paru/nastu minu.
Na radku 9100 wszystko smiga jak powinno. Czy jest mozliwe, ze plyta glowna
Asrock PE PRO na SiS645 gryzie sie z karta graficzna? Karta raczej jest
sprawna bo ja testowalem ja na innym komputrze. Zasilacz chyba tez odpada bo
testowalem calosc na 2 ruznych 400W. Reszta zestawu to P4 2,4GHz Northwood i
512Mb ramu 333 blizej nie okreslonej firmy

Pozdrawiam.