Re: Toshiba satellite wymiana ramu how to..

Autor: TosT <t.ostaszewski_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 12:22:41 MET

ja mam toshibe 490XCDT
wystarczy odkręcić trzy srubki znajdujące sie od
spodu laptopa a przytrzymujace górna pokrywę
tak gdzie sa przyciski od myszy albo touch pad
i u mnie tam właśnie jest dodatkowy slot na pamięci

ale jek w twojej toshibie to nie wiem bo nie wiem jaki model

do kazdej toschiby jest dołączony man i tutorial
(do pobrania z www.toschiba.com ) z instrukcja jak ta czynnośc
jak wymienić dysk i pare innych dupereli
wykonać nie ma tam natomiast nic o wymianie proca

pzdr i milej zabawy
TosT