print server

Autor: Dex <dex_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 11:56:49 MET

witam
mam tu 'print server' planeta, nadalem mu IP, podlaczylem do niego drukarke
HP4L

jak teraz zainstalowac drukarke w WinXP PRO zeby korzystala z tego print
servera?

robie:
dodaj drukarke > lokalna > utworz nowy port > Standard TCP/IP Port >
"wpisuje IP" > 'standardowy' i z dlugiej rozwijanej listy wybieram
'PRINTSERVER'

no i nie drukuje :(

gdy sie podlacze programikiem do print serwera (IBAdmin) widze go, i moge
wydrukowac strone testowa z tego programu, natomiast po zaintalowaniu
drukarki w windows w powyzszy sposob, nie drukuje mi nawet strony testowej
windows :(