Obrobka dzwieku z materialu filmowego - jaki sprzet?

Autor: Pieter <pieter103_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 10:01:58 MET

Chcialbym malymi krokami zrobic z mojego PC maszyne do obrobki filmow. W tej
chwili roztrzasam temat obrobki dzwieku. Zalezy mi na tym zeby z nagranego
materialu dzwiekowego z kamery cyfrowej mozna bylo przy pomocy odpowiedniego
sprzetu dzwiekowego (mikser audio?) wyseparowac poszczegolne dzwieki, pewne
dzwieki przyciszyc, inne wzmocnic... jedym slowem, zeby obrobka nagranego
materialu dzwiekowego nie miala przede mna tajemnic.
Czy moglibyscie polecic zarowno sprzet, ktory nalezaloby zastosowac w kompie
jak rowniez literature ksiazkowa czy internetowa zebym mogl wzbogadzic swoja
wiedze? Dzieki z gory.