Router - co wybrac

Autor: Simonto <simontoWYTNIJ_at_ABYNIESPAMOWACpoczta.onetMNIE.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 09:54:10 MET

Czesc !
ostatnio przestal wystarczas mi moj router (Belkin F5D) i czas poszukac
czegos nowego, ale mam wymagania (spore) i prosze uzytkownikow podobnych
urzadzen o opinie na ich temat oraz porade co kupic. Nie wiele wyguglowalem
a modeli dostepnych jest wiele. Moje potrzeby to:

- router do neostrady +
- powinien miec wbudowany modem (moge ten punkt odpuscic)
- lacznosc Wi-Fi w trybie b/g czuli do 54 Mb/s
- powieien posiadac firewall, NAT, D-Zone, Filtering i inne
- MUSI miec wbudowany printserver 1x USB i 1x LPT
- miec odczepiana antenke

Szukam czegos firmowego - us robotics, planet, D-link albo inne

Znalazlem cos takiego
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5733633329&ssPageName=ADME:B:DS:DE:28

Ale - nie jest firmowy i nie ma modemu.

Co poradzicie ?