Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Ariuszn <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 09:33:07 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:coiqr7$e9a$1@opal.icpnet.pl...
> Ariuszn wrote:> Niestety ja na tym nie musze sie znac ja chce kupic
> dobry komp, ktory bedzie
>
> Dlatego poswiec 5% kasy ktora chcesz wydac na fachowca. Aktualne w
> kazdej dziedzinie.

OK zakladam ze w sklepi czy firmie taki fahowiec powinien byc i jezeli chce
kupic markowy komp wiadomo ze jest on drozszy od skaldaka. Wiec co
powinienem ztrudnic fahowca ktory kupi mi kompa a jak bedzsie kiszka to co
sklep powie taki sobie kupiles a fahowiec no to nie moja wina to sklep nie
dal tego co powinien.

Problem jest w tym ze wiekszosc uwaza sie za fahowcow i ekspertow a tak
naprawde nie wiele potrafi inaczej - 10 lat temu wydawalo mi sie ze jestem
dobry w swoim zawodzie po tym czsie widze jak wielce sie mylilem.