Re: memtest ponownie

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 08:58:59 MET

Dentarg wrote:

> Spróbuj z innym prockiem. Jak jest podkręcony to on może generować te
> błędy, bo bierze udział w tym teœcie. Rozumiem, że memtest w
> najnowszej wersji ?
>
> pzdr,
> Dentarg

mozliwosci sprawdzenia z innym procesorkem nie mam niestety. zmienilem
timingi na 2,5-4-4-8 i ponad 6 godzin dzialalo bez bledu.
zapomnialem dodac ze tylko memtest i gold memory sie krzacza. wczesniej
katowalem kompa prime95 przez 8 godzin i nic zero bledow !
zastanawiam sie dlaczego nie chce isc na timingach 2,5-3-3-6. tak jest
nawet napisane na naklejkach na kosciach :P skoro tak jest to wydaje mi
sie ze powinny dzialac z takimi ustawieniami na fsb 200 MHz , prawda ? w
koncu sa to ddr 400.