Re: GoodRam

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 08:27:02 MET

Użytkownik "GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> napisał w wiadomości
news:1fb6p7n2xy5rd.ndwnos6al8a1.dlg@40tude.net...

> [itd]
>
> Calkowiciew sie zgadzam. Kingstony Value to patrzac na caly przekroj
> tego
> co mozna pod ta nazwa dostac zwykla przecietnizna. Zdarzaja die
> perelki ale
> tez gnioty i zupelnie tak samo jest z GoodRamami.

No to ja mialem problem z GoodRamami interesowalo mnie 2x512 i byl
wielki problem - goldmemory pokazywal na nich bledy przy 30%. 4 razy
chodzilem do sklepu i wymienialem, ale z pamieciami goodram 2x256 nie
mialem zadnych problemow. W koncu gosciu w sklepie dal mi zupelnie
inne - nie pamietam nazwy i chodza dobrze do dzis. Moja plyta
GA7N400PRO. A odnosnie kingstonow, to tez nie mialem problemu - poprostu
weszlem na strone kingstona, patrze jakie dzialaja z moja plyta zamawiam
takie i dzialaja. A odnosnie goodrama, to te 512 powinny pracowac na
400MHz ale na 30% sie wywalaly, nawet jak zwiekszylem timingi. Na 333
nawet na lepszych timingach chodzily bardzo dobrze, ale skoro sa
sprzedawane jako 400 to tak powinny chodzic.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl