Re: Dziadostwo HP

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 08:10:50 MET

Użytkownik "gg" <np.osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:coh6uq$8an$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie znasz jeszcze serwisu f-my IBM.
> Po zgloszeniu awarii jednegu z dyskow w macierzy serwera po tygodniu
> od zgloszenia dowiedzialem sie ze dysk nie wyjechal jeszcze z
> Amsterdamu <sic!>.
> To sie nazywa "dbałość o klienta korporacyjnego". Nadmienie ze serwer
> byl kupiony 4mce wczesniej - wiec nie jest to zabytek. BTW kupowane
> byly dwa.
> Ci to mają klientów w dupie. Chociaz wczesniej nie mialem z nimi
> takich doswiadczen...ale jak widac mialem do tej pory szczescie.

No to ja mam bardzo dobre odczucia u DELLa - serwerek kupiony kilka
miesiecy temu. Jednego dnia rano serwer utracil polaczenie ze switchem -
drugiego dnia to samo - przypadki jednorazowe. Zadzwonilem powiedzialem
co i jak 6 godzin pozniej byl gosciu z plyta glowna, bo sieciowka
zintegrowana wymienil i pojechal. Na trzeci dzien to samo - wymienilem
kabelek sieciowy i jest OK. Ale jestem bardzo zadowolony z serwisu -
szybko i sprawnie. Wedlug umowy maja 4 godziny na reakcje i 4 godziny na
naprawe. A 6 godzin dlatego, ze plyta jechala z Warszawy do Gdanska. A
serwer jest w Elblagu.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl