Re: deukarka - hp vs canon ? ktora wybrac

Autor: Damian <darmi9.usu_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 02:45:53 MET

Użytkownik "-=========-" <nospam@nospam.spam> napisał w wiadomości
news:coihuj$ecs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hi
>
> ktora drukarke polecacie , liczy sie dla mnie ekonomiczne drukowanie i
> bezawaryjna praca
>
> canon ip2000 czy hp dj5740 ?
> a moze macie jakies inne typy do 450pln ?
>
> dzieki za sugestie

Do rozwazan nad HP i Canonem dorzucilbym jeszcze Epsona. w tej kategorii
cenowej to np. Stylus C86
http://www.itstore.pl/product.php?productid=17412&cat=253&page=1

Kiedys uzywalem Epsona Stylusa i bylem zadowolony. Zaleta jest ze ma 4 tusze
a nie 2 (czarny i kolorowy) jak to zwykle bywa, wiec mozna ekonomiczniej
drukowac, szczegolnie jesli drukujesz kolorowo czesto.

Damian