Re: Jak ostudzic laptopa?

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 00:28:42 MET

Użytkownik "Broer " <broer@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:coijvh$8p6$1@inews.gazeta.pl...

> Witam
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem laptopa HP ze4717EA. Komputerek ok, zadna
> rewelka, ale grzecznie sie sprawuje i wiernie sluzy. Problem w tym, ze ma
> dosc
> glosno chodzacy wiatraczek, ktory wraz ze wzrostem wykorzystania
> procesora,
> zaczyna przyspieszac (sa chyba 4 stopnie szybkoci) az do osiagniecia
> glosnosci
> malego chelikoptera :)
>[...]

Napiszę tak,
jak miałem della PII 366MHz, to wiatraczek włączał mi się tylko przy grach,
w WinXP naprawdę rzadko,
może i moc obliczeniowa mała, ale miałem małe potrzeby, a procek się chyba
nie grzał mocno,

teraz też mam della, w biosie mam opcje mocy procesora, jak mój jest na
zasilaniu to mam 700MHz, jak na baterii to 400-500MHz
i wtedy rzadziej też mnie wiatraczek denerwuje,

ale dużo zależy od tego co robisz na laptopie...