Re: Dwa systemy na dwóch dyskach - problem

Autor: Tadeusz Drabarek <tdrabarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 00:07:32 MET

Konsola odzyskiwania systemu - z płytki instalacyjnej.
Trochę dzisiaj właśnie się z są konsolą męczyłem, więc wiem, że powinno
zadziałać.
Spróbuj:
fixboot /?
fixmbr /?
bootcfg /?
bootcfg /scan
diskpart (wyświetli strukturę partycji, zamiast fdiska z win98)
Poczytaj, to zobaczysz co Ci sie przyda, ... acha, musisz pamiętać jakie
miałeś hasło administratora pod winxp. i to koniecznie ADMINISTRATORA, a nie
jakiegoś innego uzytkownika z prawami administratora.

Nie wiem tylko, czy win98 to przełknie, bo on faktycznie konkurencji nie
bardzo toleruje, ale spróbuj.

Tadeusz