Re: padly partycje - POMOCY

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 00:52:55 MET DST

in news:cg9upj$7jq$1@atlantis.news.tpi.pl , dropsec wrote:
> Dysk 40 GB podzielony byl na 4 partycje. W tej chwili mam taka
> sytuacje ze mam podlaczony MASTER 120 GB i SLAVE ten 40 GB. Jednak
> tego 40 gb nie widac w ogole w windowsie. W biosie jest wykryty.
> Teraz tak:
> niemam jak go sformatowac bo go nie widac.
> niemam jak odzyskac dane bo kazdy progs wypisuje ze
> Error 23 during read LBA: (od 0 do ... konca)
> czy mam uszkodzony dysk fizycznie? (chyba raczej to niemozliwe..)

1. Taśmy - dociśnij.
2. Zworki na dyskach - na pierwszym master, a może masz standalone?
3. Przywróć stan sprzed (bez tego 120G) - widać?
4. Co zmianiałeś oprócz dołożenia dysku?
5. Jak to jest XP - użyj z niego odpowiedniego narzędzia.

> Niewiem co zrobic? moze znalezc kopie bootsektora i podmienic? ale jak
> to zrobic?

Nie tu problem na razie.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)