Re: TV Satelitarna w PC

Autor: tezfakt <tezfakt_at_o2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 20:57:28 MET DST

> Myślałem o kupieniu cyfrowego tunera telewizyjnego + oczywiście antena
> satelitarna z konwerterem. Jaki tuner warto kupić (może SKYSTAR 2 VER.
2.6C?
> popularny na allegro za 299zł), może jaką antenę (średnica). Jestem
niezbyt
> obeznany w tej tematyce wiec proszę o cierpliwość :) Sprzęt ma służyć do
> oczywiście oglądania różnych stacji telewizyjnych + zgrywanie takiego
> materiału audio-video do pliku.

Ja osobiście posiadam V2.3 i nie mam problemów, V2.6 jest ponoć poprawiona i
ma wiekszy radiator bo V2.3 sie grzeje dosyc mocno. Pod SS2 jest najwiecej
rożnego rodzaju softu wiec mysle ze sie opłaca wlasnie ta karte kupic .
Co do anteny to używam czaszy 60cm i również zero problemów, gorzej by było
jakbyś chciał zeza ;) zrobic to wtedy musisz kupic wieksza. Zreszta im
wieksza antena tym mniejsze zakłócenia np w czasie snieżyc czy gestego
deszczu.