Re: Koniec darmowej poczty :(

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 14:28:05 MET DST

"Hakamoto" <damian[kropka]b[malpiszon]poczta[kropeczka]fm> wrote in

> Jak dla mnie to poslowie przechodza sami siebie. Pewnie nie wiedza jak
> zalozyc konto na internecie, bo sa przyzwyczajeni do chodzenia po
> uzedach, ehhh government.....

Obawiam się że nie mylisz się za bardzo... bo skąd takie tumany, które tam
w parlamencie siedzą mają wiedzieć jak działa poczta elektroniczna?
Prawdopodobnie duża część posłów w życiu z tego nie korzystała.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,