Re: monitor - trudny wybor

Autor: von <antyspam_at_mydomain.com>
Data: Mon 31 May 2004 - 13:56:12 MET DST

> Witam !
>
> Mam ok. 1300 zl na monitor i chciałbym zakupic jakis monitorek 19".
> Zastanawialem się nad:
>
> - NEC FE991 Super Bright
> - Iiyama Vision Master Pro 455 (MM904UT)
> - LG Flatron F900P
>
> Najbardziej sensowny wyadje mi sie NEC. Co powiecie ? Prosze o pomoc

IMO LG to kupa. Oglądałem niedawno parę różnych egzemplarzy (w Wawie) i
wszystkie miały zwalone kolory w którymś miejscu ekranu. Poza tym z
własnego doświadczenia wiem, że raczej średnie te monitory są :/

Ja wybrałbym chyba tak samo NECa - bardzo fajny monitorek, a do tego
3letnia gwarancja door-to-door. Choć Iiyama też niczego sobie :)

pozdrawiam

--
von
vjo[małpka]poczta[dot]onet[kropka]pl