Re: Radiator dotykajacy kondensatora na plycie - mozna?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 31 May 2004 - 10:35:25 MET DST

Użytkownik "Robert Polkowski" <ewr@wee.pl> napisał w wiadomości
news:c9eq4p$ffr$1@news.onet.pl...

> Ja tez jak chcialem zalozyc na P233 radiator od jakiegos AMD to
> poszlem na imadlo i pilka do metalu przycialem jeden rog i kondensator
> ladnie sie schowal.
> Co do dotykania to wsadz kawalek papieru lub tasmy izolacyjnej,
> przynajmniej od napiecia sie odizolujesz bo roznie z tym bywa.

Ja polecam pojsc do kogos ze szlifierka i troche ten radiator zjechac w tym
miejscu co jest kondensator, nic to nie zaszkodzi, a i jeszcze potem mozesz
na wszeli wypadek wlozyc pomiedzy kondensator a radiator jakas cieniutka
sklejke (ona bardzo zle przewodzi cieplo, lepsze by bylo pewnie szklo pod
tym wzgledem, ale szklo latwo ukruszyc).

A wogule, to ten radiator wzgledem kondensatora jak lezy
tak:

 O|||||

czy tak:

Ps najlepiej skopiowac do notatnika lub jakiegos innego programu, ze stala
czcionka.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl