wireless 802 i polepszyć zasięg ?

Autor: morskiwilk <morskiwilk_at_op.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 10:21:57 MET DST

cześć,
mam neostradę w domu : taki fajny czarny routerek
z Wirelessem, USB i wejściem LANu (od razu z przeplotem).
stoii na parterze. domku mam notebooka na 1 piętrze z
kartą PCMCIA - wireless, a na strych u pokoiku komp
stacjonarny z donglem wireless - USB. i ten komp na strychu
ma złe połączenie z routerem. kiedy routera dam na schody jest oki.

i tu mam pytanie czy karta wewnętrzna do peceta z antenką polepszy
mi połaczenie względem tego dongla ? (to wyglada jak taki memory pen USB)

pozdro