Re: Samsung 959NF - kto ma?

Autor: enryQ <enryq_nie_pisz_tu__at_space.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 04:01:35 MET DST

> Chcę kupić dobry monitor na lata na Diamondtronie, pod uwagę biorę
> tego Samsunga, albo NEC, albo Mitsubishi.

Kienskop w tym monitorze to Natural Flat (produkcji chyba Samsunga)
a nie Diamontron - Mitsubishi
Byc moze roznia sie tylko nazwą bo w pracy mam Neca na diamontronie
i nie widze wielkiej różnicy pomiedzy nimi.

> Czy próbowałeś Nokia Monitor Test? Jak jest ze zbieżnością barw? I
> geometrią?
Zaraz po tym jak go sobie sprawilem testowalem go jakims testerem
NECa o ile pamietam -wynik: wszystko ok.
A przed chwila testerem nokii :)
Test geometrii to idealny prostakąt. Zadnych zagięć po bokach i rogach.
Zbiezność barw jak najbardziej w porzadku - zadnego
przebijania innego koloru.

> Gdzieś czytałem, że piszczy. Jak u Ciebie?
Zdarzylo sie tak kilka razy w trakcie uruchamiania komputera (wyswietlanie
raportu biosu)
Moze dlatego ze mala rozdzielczosc i czestotliwosc. A moze temperatura
monitora.
Kto wie.
Jak juz piszczal to bardzo cicho.
Ale nigdy nie piszczal w czasie normalnej pracy tzn 1600x1200@85.

A teraz najwieksze minusy:
Nieco lipnie rozwiazano sterowanie Highlight Zone.
Ustawilem sobie ta strefe rozjasniania na pelny ekran zeby bylo szybciej
rozjasnic caly obszar
Szybkie wlaczenie: wciskamy Highlight i Exit
"szybkie" wylaczenie: wciskamy Highlight ,enter, kursorek w lewo ,2x exit.
Bynajmniej bez sensu.
W starym poczciwym dellu, jak rowniez w lepszych monitorach sony
od tego jest jeden przycisk :/
Ale mozna sie przyzwyczaic.

Drugim minusem to rozmiary. Ale jak masz duze (glebokie) biurko to nie
problem.

Mam nadzieje ze pomoglem ;)
Pozdro
Piotr