Re: g400 + 865

Autor: perszing <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 23:46:38 MET DST

Tom napisał(a):

> Obecnie mam Matrox G400 ( na AGP )+ Abit133 RAID.
> Chcę przejść na P4+jakaś oryginalna płyta intela na 865PE.
> Czy G400 będzie pod tym chodziło ?

Heh, ale Ci ktos poradzil Z tego co pamietam plyty na 865 obsluguja
tylko karty na AGPx4, wiec jesli wsadzisz Matroxa G400, ktory moze
pracowac tylko na AGPx2 to spalisz plyte.

Wejdz na strone Matroxa i tam jest opisane jak rozpoznac czy twoj G400
moze pracowac na AGPx4. Jesli moze pracowac na AGPx4 to nie ma problemu.
Jesli jednak masz wersje , ktora nie moze, coz zapraszam na allegro i
polecam zakup g450, ktory juz obsluguje AGPx4 ale za to mniej sie grzeje
od G400, chociaz jest minimalnie wolniejszy :). No ale MATROX i tak jest
the best :)

--
p.
OKAZJA : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26110618