Re: Samsung 959NF - kto ma?

Autor: enryQ <enryq_nie_pisz_tu__at_space.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 23:43:13 MET DST

Witam!
Zmierzylem na oko :) a raczej na moj wzrost no i...
ma tyle co ja wzrostu czyli 1,8 m od jednej wtyczki do drugiej.
Co do samego monitora hmm.. jest świetny.
Mam go dwa miesiące żadnych najmniejszych problemów.
Dwa pionowe druciki na maskownicy nie przeszkadzją, przynajmniej mi :)
Zadnego efektu pompowania ekranu.
Używam go razem z wysłyżonym DELLem 15' na trinitronie.
To chyba najlepszy monitor w tej cenie do pracy w rozdzielczosci
1600x1200@85Hz
bo na takm monitorze mi zalezalo
Jesli masz jeszcze jakies pytania to ... pytaj
Pozdrawiam
Piotr