Re: Nagrywarka DVD Liteon 851 czy 812?

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 22:18:26 MET DST

Użytkownik "stefe" <fgrsr@cbpmgn.sz> napisał w wiadomości
news:c9d5d6$e4r$1@absinth.dialog.net.pl...
> ale dlaczego piszesz to do mnie... przeciez o teac i sony napisalem to
> co Ty.

Sorki, wyciąłem połowę twojej wypowiedzi bo chodziło mi o treść poprzedniego
posta więc to nie tyczyło się ciebie ale mogłeś tak to odebrać. Wracając do
tematu DVD to wcześniej miałem Liteon-a 811 a teraz mam tdk 880N i nie ma
porównania (oczywiście chodzi mi o jakość zapisu i późniejszą kompatybilność
tych nośników z innymi czytnikami, bo kprobe to nie wszystko).

deep