Re: 400mhz a win XP?

Autor: Proximus <proximus84_at_wp.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 19:25:59 MET DST

Dnia 5/30/2004 1:02 PM, Użytkownik Twister napisał:

> Witam wszystkich!
> W pracy posiadam stary komputer celeron 400 128ram dysk 4 GB i 8MB karte
> graficzną. To stary komputer i nie posiadalem sterownikow do urzadzen wiec
> postanowilem zaintstalowac win XP jednak po uruchomieniu windows jest
> strasznie wolny i sie zawiesza. czy ta konfiguracja jest za slaba aby
> windows pracowal tylko z programami biurowymi?
> Pozdrawiam

Mam podobną konfigurację, tylko dysk trochę większy (10 GB). Zainstaluj
sobie Windowsa 2000. Czasem może się trochę długo uruchamiać, ale jeśli
będziesz hibernował system zamiast zamykać, to powinno chodzić całkiem
dobrze. Niestety mój dysk ma prędkość obrotową 5400 obr/min (Twój pewnie
też) więc czasem długo rzęzi... Jedyna rada na to to nie uruchamiać zbyt
wielu aplikacji.

--
Proximus