Re: Samsung MouScreen - poszukuj

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.klos.usun_to_at_xl.wp.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 19:03:38 MET DST

Witaj,

> a co ma Mousescreen do Higlight Zone??? !!!
> Mouse z tego co sie orientuje bo nawet nie chce mi sie instalowac ;)
> (rok temu ustawilem i odinstalowalem)
> sluzy do ustawiania parametrow z poziomu systemu- Windy
> A Higlight jedno przyciskowe rozjasnianie ekranu do filmow i innnych multi

O to chodzi że nowsze wersje Mouscreen pozwalają regulować parametry
Highlight Zone (wielkość i położenie okna, jasność, ostrość itp.) - to co
robi się w menu H-Z monitora. Wersja którą znalazłem tego nie miała. Dzięki
uprzejomości kolegi o nicku zaba mam już wersję Mouscreen'a która pozwala
też sterować H-Z'em.

> Oni napewno Ci go naprawili?

Tak - dlaczego uważasz że nie ? Ja jako elektronik jeszcze go troszkę
poprawiłem - kineskop miał fabrycznie lekko niedokładnie ustawioną
konwergencję - teraz jest wręcz idealny.

> --
> mixxos

Pozdrawiam,
Zbyszek