Re: klawiaturka

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 16:23:22 MET DST

**Jakub Kasica** wziął i napisał:
> [...]
> to tworzy problemy
> Poniewaz juz zupelnie stracilem nadzieje pytam tutaj:
> czy istnieje klawiatura takiego "laptopowego typu"
> czyli niziutkie miekkie klawisze
> ktora ma taki uklad ze ma duzy enter i duzy backspace
> (czyli tym samym maly shift na pol z backslashem)
> bylo by bardzo milo gdyby klawiorka byla ps/2 a nie usb
> koniecznie ma byc na kablu a wskazane by bylo zeby nie byla kosmicznie
> droga.
> Ja wiem ze wymagania sa dosc skomplikowane ale gdyby ktokolwiek
> natknal sie na cos tego typu prosze dac mi znac

W brew pozorom wymagania nie są jakieś dziwaczne. Ja mam takie same :)
Niestety nie znalazłem klawiatury takiej jakbym chciał z tymi
"mozliwościami". Poświęciłem duży enter :(
Najgorsze że długo nie mogłem sie do backslasha przyzwyczaić. Ale jakoś
sie udało :)
Chociaż tyle, że backspace duży.. :)

--