Re: HP 5150 - problemy z drukowaniem

Autor: lupota <lupota_at_[NOSPAM>
Data: Sun 30 May 2004 - 16:09:33 MET DST

> pewnie kupiona w media markt, u nich zawsze jest jakis wybrakowany sprzet,
> nie mialem do czynienia z tym modelem ale moze ona poprostu czysci sobie
> glowice, nie powiedziales czy jak stanie w polowie strony to dalej rusza
> samam czy trzeba jej puszczac drukowanie od poczatku, bo jesli to drugie
> to na pewno jest uszkodzona

Wow !!! Ale odkrycie z tym Mediz Markt !!!
Ja mam drukarke HP , monitor LG F700 B i Eizo L557 , TV LG , wieze,
zmywarke i kilka innych rzeczy z MM i wszystko jest z nimi OK .
Dziwne co. Nawet tak źle oceniany tu na grupie F700B u mnie działa super
. Jakie ludzie głupoty piszą to aż żal... Wszędzie węszą tylko spisek
Masonów i Żydów :-)