Re: Czy kopertę z okienkiem

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 15:57:35 MET DST

Halo, in news:c9coi2$qr8$1@atlantis.news.tpi.pl, ArD hat
geschrieben:

> Można, ale nie wiem czy na tej foli coś wydrukuje.

Czy na pewno? Kolega kiedyś próbował w pracy zrobiś ksero na folii nie
przenaczonej do tego celu... no i musiał zapłacić za wymianę bębna:-)

W ksero i w drukarce laserowej jest ta sama technika druku. Jeśli folia
nie jest przenaczona do nadruków to może pod wpływaem temperatury
rozpuścić się i przykleić do bębna.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,