HP 5150 - problemy z drukowaniem

Autor: KshaQ <kshaq-wytnij-to_at_chello-to-tez-wytnij.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 13:23:26 MET DST

Witam.

Wlasnie nabylem drukarke HP DeskJet 5150 i mam z nia niemale problemy...
Mianowicie drukarka lubi stawac w polowie strony, pozniej takze pomiedzy
drukowaniem kolejnych stron na kilka-kilkadziesiat sekund.. To samo dzieje
sie zarowno w wordzie jak i acrobacie.
Czytalem ze problemy z drukowaniem wynikaly z powodu polskich sterownikow -
wywalilem je i zainstalowalem angielskie. Nic to nie zmienilo.
Czy mam oddawac drukarke na gwarancji, czy moze jest jakis sposob zeby to
naprawic?
Dodam tez ze na poczatku od razu podlaczylem drukarke to komputera - wberw
temu co napisali :)
Czy moze to wymusic reinstalacje systemu w celu poprawnej pracy drukarki?
Bardzo bym nie chcial tego robic..
Moze ktos mial podobny problem i moze cos podpowie..
Dodam tylko ze OS to windowsXPpro oraz office XP i acrobat 5.

Dzieki z gory

--
Pozdrawiam, Michal