Re: Athlon 2600 i oszustwo!

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Sun 30 May 2004 - 12:36:44 MET DST

Dnia 2004-05-30 12:20, Użytkownik Janusz - Vahanara napisał(a):
> A co za różnica, czy w BIOSie, czy zworka?
> W końcu, by wymienić procesor i tak trzeba otworzyć obudowę, więc przy
> okazji przestawienie jednej zworki FSB 100/133 MHz nie stanowi problemu.
a czy ja pisze, ze jest roznica???
odnioslem sie do wypowiedzi kolegi twierdzacego, ze w tanich szitach sa
tylko zworki i nic wiecej (IMHO mierna znajomosc sprzetu).

a jak juz mowisz o tym... to tego parametru nie zmienia sie tylko przy
zmianie procesora.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834