Re: zasilacz czy to czy inny problem

Autor: Piotr Kroń <kamilo23_at_tlen.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 10:59:36 MET DST

Otóż zaczne od początku "język mój kwili"
włączam kompa wszystko chodzi ładnie gram w grę po chwili sie wyłącza. Kiedy
startuje do pewnego momentu wszystko gra tylko kiedy znajduje napędy i dyski
czasem dysk staje i włącza sie i dalej pracuje albo kiedy w xp pokazuje się
Zapraszamy wtedy tez czasem staje.
Pytanie moje brzmi jak moge sprawdzic zasilacz czy czasami +3.3V i 5V
napięcie spada i wiemy co sie po tym dzieje jakim programem.
Czy teraz wszyscy zrozumieli chyba tak
pozdrawiam kamilo23@tlen.pl
mój sprzęt każdy zna