Re: Athlon 2600 i oszustwo!

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 00:27:12 MET DST

Użytkownik "wojtek sulewski" <wojteksulewski__WSTAW_TU_M@LPE__op.pl>
napisał w wiadomości news:c9and0$m7u$2@nemesis.news.tpi.pl...
> mam chyba podobną sytuację, tylko z Athlonem 2500. skąd mogę się
dowiedzieć
> jakie parametry powinny być ustawione?
>
> czy ustawienie odpowiedniego fsb podniesie temperaturę (o ile stopni)?

jasne że podniesie, procesor będzie szybszy to i cieplejszy

> czy
> nie jest to sprzeczne z warunkami gwarancji (nie jest to podkręcanie?)?

Nie jest to sprzeczne, bo na tych ustawieniach, które ma Denver to jest
raczej downclocking.
A skąd się dowiedzieć - no z internetu najlepiej. Jak znasz model
procesora to bez problemu znajdziesz dla niego odpowiednie parametry, a
jeśli nie umiesz szukać to się naucz, a jeśli nie umiesz się nauczyć to
podaj tu model proca to dostaniesz z pewnością odpowiedz :-)