Re: Epox 8RDA3i (nForce 2 ultra 400)

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Sat 29 May 2004 - 23:56:53 MET DST

> Aha i jeszcze pytanie do osób posiadających tą płytę: może macie jakieś
> sugestie co do ustawień w biosie, coś, co może podwyższyć wydajność.

nie od dzis wiadomo ze procki amd ustawia sie synchronicznie a nie
asynchronicznie.
No i im wyzsza czestotliwosc tym timingi sa nizsze rzecz jasna.

Poza tym z ta pamiecia, ze dolozysz to jest roznie.

Ja w tej chwili 256hyper-x i dolozylem chwilowo pozyczona od kumpla druga
taka kosc i na wlaczonym jak i wylaczonym dualu mialem zwiechy windyXP. Nie
wiem co jej nie pasilo.
Albo te dwie kosci mimo wylaczonego duala jakos sie nie lubily albo plyta
jest az taka wybredna i w przyszlosci bede musial sprzedac ta 256 :(

pzdr.