Re: Kupno monitora

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 22:58:13 MET DST

Użytkownik "Kokosz" <gospodarz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c9amsc$4ip$1@news.onet.pl...

> z nówek to tylko jakiś szajs będzie w tej cenie, najtańszy (sensowny) to
> znów... mag ale to 1099zł (w MM):D

To w takim razie sobie daruje... Tym bardziej, ze na moim Radeonie 9200
cudow bym tam pewnie nie osiagnal... A i tak jak bede sobie chcial jakas
gierke zapodac na tej 17" to bede uzywal 800x600, zeby to jakos chodzilo...
Obym tylko nie mial problemow z tym po zakupie, bo moj obecny komputer
przyprawil mnie juz prawie o nerwice. Mam go od roku, a byl ponad 2 miesiace
w serwisie 3 razy, do tego ogolnie dziala tak, ze najchetniej bym za okno
wypieprzyl, najgorszy jaki mialem do tej pory :(

Radmor