Re: [W-wa] Napelnianie tonerem

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 22:40:47 MET DST

In the begining that were darkness. And then 666, on sob 29. maja 2004
19:23 in article <c9agoo$k4$1@shodan.interia.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> Słyszałem coś o firmie napełniającej tonerem kartridże do drukarek
> laserowych HP, w rejonie Krasińskiego/Broniewskiego, przejeżdżałem ale nie
> mogłem znaleźć, może ktoś zna i wie, jak trafić?
> Wiem, że są inne firmy, ale tutaj ponoć tanio...
> JaC
Nie wiem, ale polecalbym archiwum chipa (byl tam bardzo dokladny opis, jak
to robic, w zeszlym roku bodajze) i kupic toner przez Internet - wychodzi
taniej, a nie jest to wielka filozofia, napelnic to samemu. Tylko trzeba
miec umiar (ja nie napelniam jednego toneru wiecej niz raz, no gora dwa
bedac w biedzie, bo siada jakosc).
Aha - no i jest to rozwiazanie bardziej do modeli 5L i 6L - z napelnieniem
toneru do LJ1000 mialem wiecej klopotu.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam