podlaczenie kompa do TV

Autor: gabi <koski_at_op.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 21:47:19 MET DST

Próbuje podlaczyc mojego kompa do telewizora i napotkalem na pewnien problem
i szukam pomocy.
a wiec (nie wiem co ma znaczenie wiec opisze wszystko dokladnie)
komp to laptop ktory ma wyjscie na TV (cos jak wejscie na myszke). Karta
grafiki GeForce2.
kabel= chincze------wtyczka do tego wejscia TV
telewizor SONY (starszy)
polaczylem kablem kompa z telewizorem. Na pulpicie wlasciwosci, zakladka
ustawienia, tam ma 2 monitory wiec dalem dolacz na tym drugim. (wszystko
robilem tak jak kiedys gdy podlanczalem monitor i mialem obraz na matrycy
laptoka i na montorze podzielony)
na telewizorze dalem Video, i pojawilo sie obraz ale paski czare migajace w
ktorych mozna lekko dostrzec ze to obraz pulpitu.
Wchodzac na wlasciwosci tego 2 monitora (czyli tu TV) w zakladce Device
Selection jest odznaczona kropka przy TV a ponizej mam wyboru Format: i jest
tam kilkanascie panstw (brak polski) i do kazdego PAL lub NTFS -y rozne. i
nei wiem ktore wybrac.
Ponizej jest tez Video Output Format ale tam zostawilem na auto
Czy dobrze sie wogole zabralem do tego podlaczenia? co moze byc zle ze nie
dziala. Jak to podlaczyc? Prosze o pomoc

Gabriel
GG 346830