Re: Jaki LCD 17 za 2-2,5tys ?

Autor: Red One <redone_at_chelm.home.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 21:24:38 MET DST

> patrzac na twoj sprzet, raczej trudno sie oprzec wrazeniu ze nie
> grasz gry. stad moje pytanie odnosnie tych modeli Eizo ktore miales.
> Jak te monitory wypadaly w grach ??
> (chodzi mi o:
> * czern w grach i filmach
> * smuzenie w szybkich i wolnych grach oraz przewijanie www.
> * odwzorowanie kolorow
> )
>
> Co takiego fatalnego bylo w tej Belinei skoro uznales ja za fatalna ??

witam
jeżeli chodzi o Belineę, to zostałem na nia namówiony jako monitor, który
był najlepszy w przedziale cenowym do 2500zł.
Okazało się, że nie dość jasno świecił, to matryca MVA zupełie nie nadawała
się do grania- smużenie uniemożliwiające grę. W Eizo zaś, mimo dużych czasów
reakcji-35ms i 40ms smużenie praktycznie nie występuje- gram przeważnie w
gry FPP i wiem o czym mówię. Odwzorowanie kolorów jest bardzo dobre,
przewijanie stron www wygląda najlepiej na L685( z tych modeli, któe
miałem), ale na pozostałych było akceptowalne.Genrealnie w zastosowaniach
biurowych a dla mnie przede wszystkim w grach EIZO sprawdził się znakomicie.

--
Red One powered by:
***AMD 64 3200+, MSI KT8Neo FIS2R, ATI 9800XT, EIZO L685***