Re: Kieszenie na HDD

Autor: Jacek <gandalf80_at_interia.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 19:15:16 MET DST

hm, wszyscy sugerujecie alternatywne rozwiazania, ale sek w tym, ze
wszystko ma swoje wady i zalety!

Co do nagrywarek DVD , to owszem to niezly pomysl (jedna mam wbudowana u
siebie), ale co z tego?? Chce przeniesc dane na komp z epoki dinozaurow
(powiedzemy celeron 300), ciezko wymagac, zeby wszedzie byly czytniki dvd.
Kupno takiego to okolo 100 zloty pomnozmy razy poweidzmy 4 komputery i
kwota wychodzi calkiem niezla. Poza tym tego typu sprzet czasem sie zacina,
nie czyta wszystkich nosnikow, trzeba czyscic laser, albo wymieniac caly
czytnik (ile to juz mialem cd-romow!). No i to ograniczenie do 4,5 GB, mimo
wszytko na dzisiejsze czasy to moze byc malo!

Zewn. nagrywarka?? Hm powiedzmy, ze tak: ciezki i duzy sprzet, wymaga
oprogramowania, do tego potrzebne nosniki danych, sterowniki. Hm chyba
wiecej zachodu niz to warte.

Dlatego zalezy mi na opini co do takiej kieszeni, ktora mozna w kazdej
chwili odpiac, przeniesc i podpiac gdziekolwiek mi sie podoba bez zadnych
zbednych i czasochlonnych operacji...

pozdr
Jacek