Problem z drukarka

Autor: Michal \(Ojejku\) <michalra_at_op.pl.KONIEC>
Data: Sat 29 May 2004 - 18:28:17 MET DST

Witam,

mam nastepujacy problem z drukarka:
na starym komputerze mialem zainstalowana drukarke Epson, ktora dobrze
dzialala do pewnego momentu. Od jakiegos czasu system przestal ja widziec.
Odinstalowalem ja i chcialem ponownie zainstalowac ale Windows (98SE) widzi
tylko Epson printer port LPT1 (drukarka jest podlaczona wlasnie na LPT).
Usunelem ten port z systemu, wylaczylem kompa, odlaczylem drukarke i
podlaczylem stara drukarke HP. Przy uruchamianiu systemu windows wykryl:
Epson printer port LPT1. I pytanie: co jest nie tak i dlaczego windows nie
widzi zadnej z drukarek a tylko widzi Epson printer port LPT1, nawet gdy na
tym porcie jest podlaczona drukarka HP. Bylbym wdzieczny za pomoc,

--
Pozdrowienia,
Michal (Ojejku)