Re: Kieszenie na HDD

Autor: Atkn <atkne80_at_o2.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 12:50:00 MET DST

news:2004052909113500@grush.one.pl...

> Po pierwsze, dyski twarde nie służą do noszenia. Nie możesz
> przenosić danych na płytach CD-RW lub w pamięci Flash USB?

Juz po tym noszeniu hdd po kumplach i dziewczynach mozna wywnioskowac, ze
owe bardzo wazne i potrzebne wszedzie dokumenty maja raczej rozszerzenie
.avi a nie .doc, wiec pamiec flash bylaby tu za drogim rozwiazaniem ;))
Jesli chodzi o cene/MB to najlepiej wyjdzie taki hdd, tylko pamietaj, ze
pomimo kieszeni i tak staraj sie z nim obchodzic rownie ostroznie jak
dotychczas - wstawienie zwyklego hdd do kieszenie nie zrobi go przenosnego
(a te sa 2x drozsze i dostepne raczej w formacie 2.5"). A sam wiem, ze taki
hdd na usb, to od razu jest innaczej traktowany...
A moze nagrywarka DVD-RW? tu juz jest w miare rozsadna pojemnosc?

pozdrawiam