Re: Błędy STOP przy instalacji Win 2000 i XP

Autor: Ola <olaborowskaWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 11:30:26 MET DST

> Przede wszystkim sprawdź sprzęt MemTestem. Potem spróbuj
> uruchomić jakąś "kompaktową" dystrybucję Linuksa.

Wiesz, tak za bardzo to ja się nie znam.
Jakim memtestem?
A o linuksie to już wogóle nie mam mowy ;)

 A na koniec spisz dokładnie kod błędu i podaj na grupie
> (najlepiej na pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo tam na pewno
> będą go mogli lepiej zdiagnozować).

Rzeczywiście spróbuje póżniej jeszcze raz zainstalować 2000
i spisze te kody błedu.
ale o co chodzi z tą aktualizacją. Co mam akualizowac?

> Brak możliwości zainstalowania Windows 2000/XP bardzo często
> świadczy o jakimś poważniejszym defekcie komputera.

I tego się obawiam. Czy to znaczy że już zawsze będzie tylko win Me? :(((

--
Pozdrawiam,
Ola