Błędy STOP przy instalacji Win 2000 i XP

Autor: <olaborowskaWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 10:48:10 MET DST

Witajcie
Zaczne od tego, że przeszperałam archiwum kilku grup dysk. na temat
tych błędów, ale nie znalazłam takiego przypadku.

A więc: posiadam komputer Atlon 1700 + , 256 MB RAM 266 mgh
Płyta główna ECS K7S6A

Windows 98 i Me chodzi bez problemów, problemy zaczynają sie gdy próbuje
zainstalować Win 2000 lub XP. Niezależnie czy nakładam jedenna drugi czy
najpierw formatuje dysk.
Po kilku minutach "mielenia" wyskauje niebieski ekran i te nieszczęsne błędy
STOP 0 x........ oraz komunikat że system nie da sie zainstalować bo częśc
sprzętu nie będzie działać, skontakuje sie w producentem sprzętu w celu
aktualizacji oprogramowania.
I tu pytanko : o co w tym chodzi? jaka akualizacja?
Przecież nie mogę zainstalować sterów do 2000 przez zainstalowaniem systemu?
Myślałam ze walnięta jest kość pamięci, ale zainstslowałam nową i to samo :((

Jesli ktoś wie co z tym zrobić ,proszę o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie,
Ola