Re: Elektronika do SEAGATE 40 GB: U6 Model ST340810A ?

Autor: <gunnpa_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 08:10:31 MET DST

mIRO <mirpheus@NOSPAMpoczta.fm> napisał(a):

> Witam,
>
> poszukuję osoby z okolic Wrocławia ze sprawną elektroniką do dysku SEAGATE
40 G
> B: U6 Model ST340810A.
> Mój dysk padł, a mam na nim BARDZO ważne dane (m.in. praca magisterska!).
Po pr
> ostu włączyłem komputer i
> spalił się zasilacz i zabrał ze sobą mojego Seagate'a.
>
> Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc,
>
> Mirek

Witaj,
Wygląda na to, że razem mamy 100% sprawnego dysku, szczęśliwie różne 50%. Mój
identyczny model nawet z tym samym firmware padł w innych okolicznościach,
tzn. pewnego dnia zaczął znacząco stukać głowicą i odmówił współpracy.
Ponieważ też miałem na nim ważne dane,kto ich nie ma na padającym dysku ;)
kupiłem na giełdzie taki sam model i przełożyłem elektronikę - niestety bez
rezultatu - wygląda na to, że mój padł mechanicznie. Są duże szanse, że
elektronika jest na nim sprawna ale nie mogę tego zagwarantować bo przekładki
w drugą stronę nie robiłem. Jeśli jesteś zainteresowany pisz na priva, aha
jestem z DC więc bez poczty się nie obejdzie.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że praca magisterska nie przepadnie. Ed