monitor CTX ultra screen PR700 17'

Autor: Dawid <deja_at_csk.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 01:05:49 MET DST

Monitor nie nowy i troche latek ma ale u poprzedniego uzytkownika dzialal
nienagannie <wiem bo czesto przed nim siedzialem:)> ma ustawiona
rozdzielczosc 1280x960 odswiezanie 70Hz grafika gf2 64mb mx/mx 400 i o co tu
chodzi? No a o to ze ma ten monitor takie momenty, ze blyska mi na niebiesko
<straty chwilowe czerwonego barwnika> troche to oblednie dziala na oczy
<chociaz zaznaczam, ze on nie robi tego nagminnie po prostu ma swoje chwile
slabosci>. Ktos moze sie z tym spotkal? Wie jak z tym walczyc? Moze cos w
ustawieniach pozmieniac? Prosze o pomoc. Thx.