Re: CPU THRM-Throttling

Autor: Dybot <roz_NoSpAm__at_widzew.net>
Data: Sat 29 May 2004 - 00:13:07 MET DST

> jestem posiadaczem plyty glownej Epoxa 8RDA3i
> w jej instrukcji w opisie biosu w Advanced Chipset Features jest opcja CPU
> THRM-Throttling.
> jej opis wyglada tak:
> This item sets the percentage of time that the CPU is idle if CPU
throttling
> is initiated by excess heat.
> (czyli ma redukowac wydzielanie temp. przez procka w wyniku odlaczanie
> nieuzywanych elementow procesora).
> U kumpla na innej plycie to dzial i daje rewelacyjne reuzltaty (13stopni
> [...]

dobra znalazlem inny sposob.
nie 'biosowy' tylko softwerowy.
i temp spadla z 47-49 do 34-36 w idle.
na pelnych obrotach oczywiscie to nie dzial ale jak komp stoi i nie pracuje
ciezko to bardzo to sie przydaje. Mniejsze zuzycie elementow oraz mniejszy
pobor [W] a co za tym idzie wiecej cashu w kieszeni..
pzdr.