athlon 2400 + ddr400mhz???

Autor: Twister <pawelszlazak_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 23:28:33 MET DST

Jestem posiadaczem plytki gigabyte kt600 z procesorem athlon 2400+. Mam 512
pamieci ram marki kingston 266. Moge ja okazjonalnie sprzedac i dlatego
chciałbym zapytac grupowiczów czy jeśli kupie nowa pamięć która bedzie
obsługiwała 400mhz przy tej samej pojemności to odczuję jakąś większą
wydajność?
Słyszałem ze nie warto ustawiać asynchronicznego taktowania pamięci
Proszę o cenne i wnikliwe uwagi
Pozdrawiam