Opinie o plytach glownych Micro ATX

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 21:13:08 MET DST

chcialbym poznac opinie o plytach micro atx
chcialbym sie przesiasc z plyty standart atx na micro atx
poniewaz zalezy mi na miejscu a to wiaze sie z rozmarami obudowy
te micro sa duzo mniejsze
niestety pod procesory AMD nie ma nic interesujacego
wiec zdecydowalem sie na plyty pod Intela
chcialbym poznac opinie na temat plyty

ECS 661FX-M SiS 661FX + VGA + LAN + SATA + RAID
ktorej cena wynosi 230 zl
sa plyty moze lepszej marki - abit asus intel itp lecz ich ceny sa dwa razy
takie
a w cenie 400zl i wiecej to mozan juz kupic naprawde bardzo dobra plyte
standart atx

dlatego czy ta plyta bedzie dobrym wyborem ???

chce na niej umiescic:
procesor - Intel Celeron 2400 MHz BOX (Northwood)
ponadto beda dwa dyski 80GB karta graficzna ati radeon 7500 moze za jakis
czas cos lepszego
( poniewaz zalezy mi na tv out i zlaczu dvi ) oraz dwa napedy cd ( combo +
dvdrw ) i 256 MB ramu (docelowo 512)
a to wszystko chce umiesci w obudowie Chieftec BK-01B-SL-B

bardzo prosze o opinie o tej plycie oraz czy ten zasilac chieftec'a to
wytrzyma ( bardzo czesto komputer pracuje 24h przez dluzszy okres czasu )
zaznaczam ze wogole nie gram a komputrer uzywam do filmow netu i zwyklej
pracy MS Office moze raz lub dwa razy w roku wlacze jaks gre na krotko i to
tyle

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H. )