Re: Testery pamięci karty graficznej ...

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 20:06:44 MET DST

robbix1@poczta.onet.pl wrote:

> Dzięki za odpowiedź, ale chyba te programy nie testują dokładnie
> wszystkich komórek pamięci karty graficznej. Ja szukam coś takiego
> jak MemTest tylko, że dla kart graficznych - to musiałby być bardzo
> intensywny test pamięci wpisywanie do niej różnych wartości. Nie
> interesuje mnie szybkość pamięci, tylko czy jest dobra czy zła. :-)

Te programy sprawdzają czy podczas pracy karty nie występują błędy.
Jeżeli pamięc jest uszkodzona to one wskażą błąd. Oczywiście wina nie
musi koniecznie leżeć po stronie pamięci, ale jeżeli podejrzewasz, że
ona jest uszkodzona to w przypadku wystąpienia błędu bedziesz prawie
pewien.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200