Re: Kupno monitora

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 19:17:54 MET DST

Użytkownik "Kokosz" <gospodarz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c97llc$5np$1@news.onet.pl...
> byscie
> ktorzy
>

> z mojej strony mag796pf2 za 749zl w MM

A co to za firma??
Prawde mowiac to pierwszy raz o niej slysze, wiec dziwi mnie, ze polecasz
cos takiego, czyzby to to jakis nowy gigant czy jak?
BTW dalej mysle, ogladam i nie wiem... To raczej zakup na kolejne kilka
dlugich lat i nie chcialbym kupic jakiegos zlomu, bo to bylby dramat. Nie
dosc, ze tyle kasy to jeszcze tak dlugo trzeba bedzie sie meczyc...

Radmor