chłodzenie procka

Autor: Tomek <c6_nospam_at_wp.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 17:59:25 MET DST

Witam,

Mam durona 1300Mhz i arctic coolera super silent pro TC (niby "duron up to
1,7Ghz").
Dzisiaj mialem drobne problemy z kompem - temperatura procka wzrosla do
ponad 70 stopni celcjusza i zaczął się zawieszać. Normalnie (jesli mozna to
nazwać normalną sytuacją) miałem maximum 63 stopnie (tak przy okazji - to
dużo?).
Odkręciłem wiatrak z radiatora i zdjąłem cieniutką warstewkę kurzu. Potem na
procka dałem więcej pasty termoprzewodzącej (tak że rozlała-rozlepiła się
poza jądro procka). W tej chwili mam 53 stopnie.
I teraz główne pytanko: co bylo przyczyną zmniejszenia temperatury? pasta
czy oczyszczenie z kurzu? Poza tym ile tej pasty mozna dac maksymalnie? Czy
mozna nią wysmarować całego procka, czy tez zaszkodzi to innym elementom
(mostkom, pamięciom cache itp.)?

Z góry dziękuję za odpowiedz
Tomek

PS. płyta Soltek sl-75 kv+, temperatura wewnątrz obudowy (cały czas otwarta)
23 stopnie